söndag 16 augusti 2015

Ironman

Jag känner mig fortfarande känslomässigt påverkad av gårdagen. Vilken känsla. Vilka hjältar. Vilka kämpar. Och vilket jobb och engagemang av funktionärer och publik. 

Fullt ös i Lindsdal längs vägarna på cyklingen. 

Och i stan var det galet. Sjukt mycket folk. Och vilken stämning. Kalmar är fantastiskt på alla sätt. När det gäller, då är vi där!!!





Heroes hour var magiskt. Jag stod med lipen hela tiden. 

Det var sånt tryck längs hela Storgatan fram till Stortorget. 

"You are an IRONMAN"

Vilken känsla!

Och fyrverkerierna. Baaam! Slår slottet vid Nyår med hästlängder! Barnen var helt tagna. Jag med! 

Gårdagen var fantastisk på alla vis. Och en stor eloge till barnen som härdade ut från morgon till kväll. Först Lindsdal sen stan till 23.30. Dom var superduktiga. Inget gnäll alls. 
Dom fick stå och gå mycket men dom bara gillade läget. Vi hade picknick först i Lindsdal sen i stan, vi var på Ben and Jerrys och sen åt vi på Skafferiet. 
Vi hade med spel så vi satt och spelade lite med dom. Paddan var en räddning ibland. 
Och så började dom engagera sig i att samla pantflaskor/burkar. 
Dom ville tjäna pengar hihi
Tror dom hade en lång fast väldigt rolig dag och kväll. ❤️


Så mysigt att Patric ville hänga med oss igår med. ❤️

Nu sitter jag i solen och vilar. Micke jobbar. Emma är på kalas. Jag ska bara vara och läsa lite. 
Funderar på gymmet. Men bara funderar. Får se om jag orkar.  Min sista "vilodag"
Imorgon börjar hårdträning 
Pjuuuh!

Och Emma kör godisfritt igen ett par månader framåt. Jag med. Förutom en bit choklad då och då när det krisar ( en gång i månad krisen ni vet. Då är choklad min räddning )

Ha en härlig dag ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar