onsdag 12 augusti 2015

Dr Phil

Inte pigg idag heller. Värker i örat men mest i huvudet. Tempen ligger på 38.4. 
Gjorde inte många knop igår. Sov mest. Emma var hos en kompis i några timmar. Sen hängde vi i fåtöljen och kollade tv. 


Trots alla sovtimmar igår och sovit bra inatt så är jag ändå rysligt trött och har svårt att hålla ögonen öppna. 
Ligger och slötittar på Dr Phil. Är det programmet på riktigt? Vilka människor det finns i så fall...och vem f**n kollar på det programmet? Bara sjuka antar jag hihi 
 
Imorgon blir det läkaren och kolla upp örat. Tror dock inte det är nån fara. Kanske bara en förkylning som "bråkar".
Lite vila så är Malla på benen igen. 

Krönikan är iallafall klar. 
Den kommer på fredag. 
Handlar bl a om Ironman och att börja första klass. 

Ja ...första klass ja. Snart är sommarlovet slut. Tillbaka till vardag och rutiner igen. Ska faktiskt bli skönt. 

Och jag börjar vänja mig vid tanken att bara få jobba dag. Får inte gå tillbaka till natttjänsten pga min sjukdom. 
Har varit ledsen över detta och haft svårt att tänka mig att bara jobba dag. Men nu känns det ok. Emma är ju ändå i skolan. 

Jag har börjat tänka mer o mer på att skriva mer. Jobba på tidning kanske? Ja, vem vet... 

Idag var Emma och Nina i tidningen 

Sötisar ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar