fredag 14 augusti 2015

Paxad

Idag har verkligen varit en väldigt soft och skön dag. 
Emma lekte en liten stund med en kompis. Då passade jag på att gå en runda. 
Men nu ikväll har vi haft skönt soffhäng med lite gott tilltugg. 
Tyvärr så hann jag inte paxa fåtöljen. 
Emma är väääldigt snabb med att sätta sig där. 

Emma har sett en Monster High film. 
Jag har redan sett den x antal ggr så jag har bara legat i soffan och läst lite. 


Men det är ändå mysigt att hänga med henne. Älskar våra hemmakvällar. ❤️

När Emma har lagt sig tänker jag beställa lite pärlor. Har massa idéer inför hösten. Känner mig taggad att börja pärla igen. 

Och känner mig motiverad att köra lite nyttigt och träna mer. Var och köpte massa gott och nyttigare förut. 
Bl a dessa mumsisarna

Icke onyttig chokladpudding. Maj 
gadd vad bra. 
Hittade även en ny kvarg jag ska testa. Päron/vanilj utan socker. Kan vara hur god som helst. 

Men... Den stora frågan, varför blir jag alltid så sugen på allt onyttigt varenda jäkla gång jag har bestämt mig för att vara nyttig. Hopplöst ju!

Imorgon bitti gymmet igen. Sen packa lite fika och sitta längs vägen och heja på Ironman-hjältarna 


2 kommentarer:

  1. Haha ja så är det väl alltid, nu ska jag äta mindre godis å den enda man drömmer om å vill ha är ju godis 😂😂

    SvaraRadera
  2. Haha ja så är det väl alltid, nu ska jag äta mindre godis å den enda man drömmer om å vill ha är ju godis 😂😂

    SvaraRadera