måndag 27 april 2009

Spotify...

...är ett grymt bra musikprogram!!!
Nu kan jag göra en bra spellista som vi kan lyssna på när vi partajar på lördag ;)
Var på systemet idag. Kändes konstigt. Har inte varit där på evigheter. La Emmas snuttefilt över ansiktet på henne så hon inte skulle se vart vi var haha Hon ska inte lära sig att gå in i den butiken. Hon ska inte få veta att den existerar haha vadå nojjig morsa ;)

Jaha idag har varit ännu en dag med mkt på schemat. Läkaren, stan, klippt syrran,varit ute o gått...men nu blir det softa och sonen och jag ska dela på en pizza. Orkar inte laga mat idag ;)

Var förbi hos mamma och hon kände i lillfians mun och sa att hon kände att en tand nog var på väg närsomhelst. Jag har ju förstått att hon har ont emellanåt eftersom hon är bökig, gnällig och får värsta skrikattackerna. Hon har inte sovit lika duktigt på nätterna på ett tag nu heller, så vem vet, kanske är det en liten tand som spökar =)
Men jag kände ju direkt hur ont det gjorde i min bröstvårta ajajaj tänk när hon ska amma och biter tag hahaha

Nähe nu ska det beställas pizza...MUMS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar