lördag 18 april 2009

Gnällinlägg

Jag har så ont i min rygg...aj aj aj! Har så ont så jag knappt får luft emellanåt. Läskigt! Kanske gick konstigt igår med Emma i bärselen...hur el hur så gör det nå´t så in i h-vetes ont.
Gnäll gnäll gnäll...men idag är det verkligen befogat =)

Tänker inte göra nå´nting ikväll mer än att ligga i soffan och gotta mig. Har köpt wasabinötter...sjuuukt gott. Ska frossa och tycka synd om mig själv hela kvällen =)

Imorgon åker Patric till Turkiet...jag kommer gråta när vi lämnar av honom vid tågstationen. Min lilla plutt ska åka ut på egna äventyr. Känner mig lite orolig men jag är övertygad om att det kommer gå bra.

Idag har vi varit på stan, fixat en present som Patric ska ha med till den Turkiska familjen han ska bo hos. Blev en klassisk Kosta boda "snöboll" ljusstake.

Emma har fått fina adidas skor , byxor och en body.

Nu ska jag fixa käk, blir Tacos på menyn idag ...mmmm...me like!



( Åååh vad jag längtar till den 2:e maj. Jag är golfänka då så jag ska ha tjejfest här hemma, sen ska vi ut o bowla på Harrys )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar