tisdag 14 april 2009

Go´morron

Idag gick pappa MU upp med Emma så jag fick sova 30 min till. Ååååhhh helt underbart. Tänk vad länge 30 min kan kännas. Vi åt frukost med MU och när han hade åkt till jobbet la vi oss och vilade igen.
Emma är lite pipig idag oxå och vill gärna bli buren. Var väldigt täppt i näsan imorse när hon vaknade. Stackars lillfian =(

Men igår kväll var hon på ett supermysigt humör. Hon gosade och busade med sin brorsa hur länge som helst. Kan bli rörd när jag ser mina fina barn tillsammans.

Idag ska vi träffa f-gruppen. Tidningen Östran ska intervjua oss. Så imorgon kommer det 4 snygga mammor o barn i tidningen haha

Efter det ska vi följa med Sara o lille Theo hem. Min lillayster Lina ska hjälpa Sara med ett bildspel på datorn inför Theos dop.

Nähe dax att hoppa ur morgonrocken kanske =)

Ha en bra dag!

Idag säger vi Grattis till svärmor på födelsedagen och så hoppas vi på att det bli många bud på vår stuga som ska säljas =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar