tisdag 14 april 2009

Piplisa blev skriklisa

Ikväll har Emma verkligen hållt låda. Jag tänkte stålsätta mig och inte låta henne somna vid bröstet utan att hon skulle få somna ändå. Hon hade ätit och hon var supertrött men hon vägrade somna. Hon skrek och skrek och skrek och skrek. Och då menar jag skrek. Det var inget småpip precis utan gallskrik. Hm..Hon är en enormt envis liten dam och ja...hon fick sin vilja igenom...IGEN! Bröstet åkte fram och hon somnade där. Suck! Vad gör man inte för lite lugn o ro!
Men imorgon, då blir det inte bröstet som insomningsmedel. No way! Imorgon ska jag vara mer bestämd. ( hm...eller hur! )

Gääääsp! Nu är jag trött. Läggdax! Jag tror aldrig jag varit tröttare i hela mitt liv som jag varit sista tiden!

Natti natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar