torsdag 23 april 2009

Män som hatar kvinnor

MYCKET BRA FILM !

Var så himla mysigt att gå på bio. Jag hade dock lite svårt att slappna av och kollade på mobilen flera ggr i fall Lina skulle ringa och säga att Emma var omöjlig.

Hon hörde inte av sig men Emma hade inte alls varit på humör utan skrikit en hel del...suck... Tack Lina för att du orkade med henne ...hoppas innerligt att du vill vara barnvakt igen så hon inte skrämt bort dig för all framtid ;)

Nu sover lillfisen, vet inte varför hon hade skrikit och varit så ledsen. Hon hade fått mat och även tillägg. Jag tror att tänderna är på väg så att hon har ont i munnen. Eller så kanske hon saknade sin mamma o pappa väldigt mkt. Vi saknade iaf henne. Jag satt på bion och längtade efter att få gosa med henne, pussa på henne och sniffa i hennes hår.

Och hon är just nu efterlängtad av mina bröst. Jisses, blir snart mjölkexplosion här. Brukar aldrig hoppas att hon ska vakna när hon väl somnat på kvällen men nu hoppas jag nästan att hon vaknar snart så hon kan snutta lite. Annars måste jag nog gå och pumpa. För jag vill inte vakna badandes i mjölk om några timmar hehe

Dagens sämsta: KalmarFF förlorade IGEN

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar