fredag 17 april 2009

Ont i hjärtat

Jaa idag klämde sig lillskrutten på fingret. Åååå vad ont i hjärtat det gjorde att höra hennes gråt. Det var verkligen ett " det gör ont på mig" gråt. Hon satt i sin matstol i köket och började gråta så tårarna rullade. Jag hörde direkt att nå´t inte var bra, att det inte bara var ett gnällgråt. Tog upp henne och såg då att hon hade klämt fingret mellan bordet o stolen. Åh min lilla älskling...hon grät och jag började nästan oxå gråta. Pappa MU blev nog oxå lite orolig. Nu var det inte så farligt och det gick över fort på henne. Men fy vad läskigt det var att höra det där gråtet. Hörde verkligen att hon hade ont. Det gjorde ont i hjärtat på mig. ( jag blev arg och skyllde på bordet hehe )

Vi har legat och myst o busat i sängen en stund nu och haft lite sångstund. Lillskrutten är glad igen.

" Blåser bort det onda nu"

1 kommentar:

  1. Ja det går väl undan förstår jag.. Är hon redan fyra månader, lilla Emma? Ja iofs tycker jag ju att det var igår vi gjorde ET och sen fick testa positivt... :-)

    SvaraRadera