måndag 13 april 2009

Piplisa

Ja...idag är lilla Emma en riktig piplisa. Inget man gör är bra. Kommer vrålskrik emellanåt så jag börjar misstänka att hon har ont nånstans. Har fått lite alvedon nu, får se om det gör susen.

P har varit här och käkat lunch med oss. Vi bjöd på exklusiv köttfärssås =) o så hade hon med sig god fika som vi avnjöt i trädgården under solens strålar. Härligt! Kan tycka mig ana lite fräknar på min näsa - det är ett säkert vårtecken =)

Ska ut o gå en runda med min lilla piplisa så hon får sova i vagnen en stund.
Just nu ligger hon i mitt knä så jag skriver detta inlägg med pekfingervalsen , men det går ju det med =)

Ikväll jobbar MU så jag och sonen ska ha en myskväll. Är inte så ofta man får möjlighet att umgås med honom längre. Tonåringar har ju ytterst sällan tid med en trist "gammal" morsa =) ( observera att ordet gammal bara är ett uttryck. Jag ser mig forfarande som ung )

Nähe nu har jag kramp i pekfingret...

I´ll be back!

Puss hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar