tisdag 28 april 2009

Katastrof

Ja, det är verkligen katastrof när man kör ett träningspass och det är flera äldre, och då menar jag äldre, typ mellan 50-80 år orkar mer än mig...suck!

Idag var jag helt slut på träningspasset och han som var ledare var typ runt 60 och han körde som f**n med mig...pjuuh, helt slut nu.
Men , det var lika kul som förra gången och det är verkligen en träningsform som passar mig.
Idag sa Sara och jag att vi skulle ta med latté mammorna och köra detta passet oxå. Vi behöver ju få upp formen inför DrottningMargareta loppet ;)

Nu ska vi har en städdag här hemma. Men...sambon har precis satt på kaffe så, det blir lite vila först ;)
Städa hinner vi, vi har ju hela dagen på oss...


Idag är lilla Emma är på ett strålande humör och har sovit jätte bra hela natten...Gud hörde min bön hehe ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar