söndag 14 juli 2013

Victoriadagen

Just idag är jag stark, just idag mår jag bra.

Tror inte att jag kommer att vara lika stark imorgon när jag vaknar efter kvällens party på Strand. Känner mig som morsan på stan bara men va fan. Finns säkert fler 39-åringar där :)
Och för den delen är jag bara 38 fram till midnatt.

Känns lite pinigt om jag måste ta fram mina öronproppar bara hahaha då kommer jag verkligen känna mig gammal.
Men jag måste ha dom med. Vill inte bli ljuskänslig, få tinnitus eller bli yr.
Medicinen verkar funka för nu har jag inte varit yr på nån vecka. Bara haft tinnitus och tryck i örat.
Så, peppar peppar, det kanske är på väg att vända.

Hur som helst så ser jag fram emot en dag/kväll med Helena. Picknick, skumpa, afterbeach, drinkar, dansa... Perfekt sätt att fira sin födelsedag på.
Ja eller , jag fyller ju imorgon men firar idag :)

Tror det kommer att vara mycket folk, det är ju fler som fyller år. Prinsessan Victoria.
Och hon firar ju oxå på Öland!
Det är jag och Vickan liksom :)

Nu ligger jag i badet och bloggar. Precis hemkommen från gymmet. Idag körde jag armar.
Känner mig , som sagt, stark...




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar