tisdag 9 juli 2013

Man måste dö några gånger...

...innan man kan leva.
Ser på Håkan Hellströms konsert på SVT1
Han är bra Håkan. Hans nya låt, Det kommer aldrig va över för mig, är en stor favorit!

Micke är på grabbkväll och jag skulle plocka och fixa här hemma men jag blev fast framför Allsång och nu Håkan.

Vi har haft en helg fantastisk dag på stranden. Idag höll vi till på Saxnäs tillsammans med Anders, Helena, Gotte, Jonny och så alla barn.
Det känns att solen har tagit idag. Det bränner om man sä. Ikväll är jag riktigt het. Hihi
















Vi tog en runda på marknaden i Färjestaden idag med. Emma fick kasta bollar och vann en nalle.
Vinst varje gång, men det vet ju inte Emma som blev överlycklig ;)



Idag känner jag mig inte bara varm utan på kroppen utan även inombords. Jag känner mig lycklig.
Kommer somna med ett leende på läpparna idag...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar