söndag 28 juli 2013

Förändringar

I dag fick jag rycket och bytte gardiner i köket. Det skulle jag ha gjort innan midsommar var det tänkt men eftersom det inte blev av då fick det bli nu. Har även pytt lite ljusstakar mm. Jag är en rastlös själ som ständigt behöver förändringar.

Vi skulle ha åkt till Skälby men det började regna så det blev en plock och fix-dag.
Vi ska måla om I Emmas rum så vi har grejat lite inför det.
Åkte även hem till Fam Hultén på en spontanfika.
Mysigt!

Det har varit en ganska soft dag. Jag känner mig trött och är tung i huvudet. Kan bero på vädret, åska i luften men tyvärr har jag även haft tinnitus. Fast i mitt friska öra.
Hoppas det bara var en engångs grej.

Idag har jag haft en svullardag och ätit kakor, vilket jag typ aldrig gör annars, godis, glass och chips.
Imorgon är en annan dag. Imorgon börjar nyttiga veckan.

Nu ska jag lägga mig. Har precis sett nån norsk film på 4:an , Varg Veum, som var väldigt bra.

Gonatt!













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar