torsdag 11 juli 2013

Ego

Nu har vi precis sett filmen Ego. Den var bra. Väldigt bra. Jag blev lite kär. Måste nog fan se den en gång till.




Idag startade jag dagen med ett besök på gymmet. Vidare till stan med min vän Helena. En hel dag med lunch, shopping, provhytter, latté, prat, skratt...med andra ord en helt fantastisk dag. Precis i min smak.
Jag har handlat, städat och förberett det mesta för en tripp till stranden imorgon. Om det nu blir sommar igen. Idag har det banne mig varit höst.
Nu ska jag krypa ner. Hoppas på att få sova. Har haft ett par oroliga nätter med lite sömn. Har vaknat av Mr Tinnitus flera ggr.
Men peppar peppar, flera dagar utan yrsel. Underbart!
Sov gott ❤




Jag saknar min son som bara jobbar och jobbar och jobbar. Jag är så stolt över honom. Men...han borde lägga liiiite mer tid på att höra av sig till sin gamla mamma.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar