söndag 7 juli 2013

Fyra S

Super-solig-skön-söndag.

Ja vilken härlig dag det har varit.
Inte bakis heller trots fest igår.
Martin fyllde 40 och hade en väldigt trevlig tillställning ute i sin sommarstuga.
Jag tog det ganska lugnt med alkoholen, man kan ha kul ändå. Jag kände av tinnitus och tryck i örat så jag var rädd att bli yr.
Och så hade Emma haft feber. Det spelar ingen roll att jag visste att hon hade det bra hemma hos mormor och morfar. Det är ändå svårt att slappna av.


























Idag har vi kört trädgårdhäng och nu i em har Gotte och hans barn varit här på lite grillat, lek och bus. Mysigt!












Nu ska jag dra till gymmet.
Sen ska jag ta ett långt bad. Hårinpackning ,ansiktsmask och skrubba kroppen.

Imorgon är en ny dag och en ny vecka med en del grejer inplanerat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar