tisdag 2 juli 2013

Sörjer

Har gått och lagt mig. Känner mig alldeles tom. Har läst ut dom tre böckerna om Mr Grey ( Fifty shades of Grey ). Jag sörjer...
Vad ska jag läsa nu?
Ingen ide att hoppa på nån bok direkt. Känns inte som att nån annan bok kan vara bra just nu.

Om ni inte har läst om Mr Grey så gör det. Det är inte bara sex. Det är en hel del romantik och kärlek oxå.
Alla män borde läsa den Tihi tihi

Ingen bra dag idag. Yr och kräkig.
Emma och Micke drog i väg och åt lunch med min bonusfarmor och farfar, Maj och Rolf. Jag låg kvar hemma och sov. Vaknade kl 14. Då hade det gått över men har varit trött och matt resten av dagen.

Hoppade ändå lite studsmatta med Emma en stund och så spelade vi en omgång krocket.









Jag lagade mat, kyckling med pesto och mozarella. Guttigt som attan var det!

En wt ( walk & talk ) med Helena nu ikväll.
Och sen bara soft.

Ska sova nu och hoppas på att vakna på bättre sida imorgon och att jag slipper vara yr.
PMS och yrsel är ingen bra kombo.

Imorgon ska jag in till stan. Fika med Helena och ordna födelsedagspresent till en snart blivande 40-åring.

Natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar