måndag 1 juli 2013

En snabbis

Ingen bra kväll alls. Känner mig inte pigg. Trött, dåsig, lite illamående och så har jag lock/ett tryck i örat som är obehagligt.
Lika bra att gå och lägga sig!

Idag har Emma och jag varit inne i stan och tagit en glass.
Vi har även grejat lite här hemma. Flyttat om nere i källaren så att Emma kan få en lekhörna där nere. Med dockspis, bord och stolar, docksäng, dockvagn mm
Vi ska måla om i hennes rum och så ska hon få ett skrivbord i rummet.
Jag ska även göra ett Barbiehus åt henne.
Jag lovade det i ett svagt ögonblick och ja, nu får jag helt enkelt göra som jag har sagt. Hjälp!

Nu ikväll har vi spelat lite spel med henne. Hon älskar verkligen att spela. Och hon är bra på det.
Spelet köpte min syrra med hem från USA. Enkelt och väldigt roligt!









Nu en snabbis med Mr Grey. Sen släcka lampan och sova!
Natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar