måndag 29 juli 2013

Sockerkaka

Idag har jag tinnitus deluxe. Usch vad jobbigt det är. Får panik på att höra det där ljudet i örat hela tiden. Kan ju driva en till vanvett.

Idag har min älskade son varit hemma på lunch och fika. Jag är så stolt över honom. Han jobbar och sliter. Första månaden som han betalar hemma. Han börjar bli vuxen.
Min stora "lilla"son.

Tänk att jag har två så fina barn. Stor och liten. Gränslös kärlek. ❤

Den lilla av dom är på teater med sin farmor nu.
Vi bakade en sockerkaka idag som vi fikade på innan dom drog.
Emma är duktig på att hjälpa till vid bakning, matlagning mm.

Sockerkaka var dock 100 år sedan jag bakade. Men vi lyckades. Magiskt god.
Jag tog dock bara en mini-mini smakbit. Kör ju nyttiga veckan.
Men den smakbiten ska jag träna bort.
Är på väg till gymmet just precis nu.









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar