torsdag 25 juli 2013

Vem läser min blogg?


Ibland undrar jag vem just DU är som läser min blogg?
Varför är DU intresserad av mig , mitt liv och det jag gör?
Ibland funderar jag på att låsa min blogg och bara låta vissa läsa, dom som vill och som inte är anonyma för mig.
Jag skulle vilja veta vem du är som döljer sig bakom din ip-adress.
Min blogg loggar just din ip-adress varje gång du besöker min blogg.
Jag kan få reda på mycket och jag kan gissa mig till vem du är men jag vet inte säkert.

Skulle vara kul att veta varför just DU och alla andra läser min blogg.
Vad gör den intressant för just DIG?
Har förstått att vissa "anonyma" är här bara för att snoka och det får man gärna göra, jag har inget att dölja.
Men ibland har jag sån lust att inte ge dig (den anonyma snokaren )det nöjet att följa mig men samtidigt...whatever...jag måste ju på nåt vis vara en intressant person eftersom du fortsätter besöka min blogg.
Och helt ärligt...jag orkar inte vara lika bitter som DU. Jag har ett liv, har du?
Och vet du vad, jag tror på Karma!
What goes around comes around!

Puss alla fina människor där ute.
Sov så gott!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar