måndag 15 juli 2013

Sommarstrand

Jäklar vad kul det var igår.

Helena fick träffa sin "älskade" Foppa och han ställde upp på att vara med på bild.
Glad var han oxå :)




Inte så konstigt kanske med tanke på den snygga tjejen han stod brevid.

Vi pratade även med Brolin. Riktigt trevlig är han. Micke känner honom så vi tog en bild och skickade till
Micke. Då smsade Micke till Brolin:
-Va, har du lagt beslag på min tjej?
Och han fick svaret:
-Japp :)

Så nu vet ni det. Nu är det jag och Brolin.


Näää men jag ser ju inte alls överdrivet glad ut eller så ;)

Såg även en hel del andra kändisar men ingen ifrån kungafamiljen.

Hur som helst , en fantastisk dag och kväll på Strand. Går inte ha tråkigt där. Och framförallt så går det aldrig ha tråkigt med Helena.

Strand på söndagar är verkligen fantastiskt. Halva priset i baren. Livemusik, bra Dj:s, blandat med folk( i alla åldrar ) man blir liksom aldrig för gammal för att vara där.

Jag ska tillbaka...















Tack alla inblandade igår för en riktigt rolig kväll. Och tack Gotte för att vi fick gå förbi kön :)

När jag vaknade imorse så hade jag en nära döden upplevelse och kände "jag ska aldrig mera dricka"-känslan.
Men nu har det ordnat till sig.
Fick födelsedagssång och paket på sängen.
Och så frukost uppdukat.
Bra start på dagen.

Tack alla som har firat mig.
Av Micke och Emma har jag fått en lampa som ser ut som en lykta. Superfin. Och så har jag fått en present som jag får i Sthlm. Vi åker dit på torsdag till älskade familjen Forlsund. ❤

Patric och Tilda ska jag få present av imorgon. Spännande. ❤

Av svärmor fick jag pengar och god lax. ❤

Av Helena och Anders fick jag ett armband och presentkort i min favoritbutik, Make up Store ❤
Helena ringde även och sjöng för mig idag. :)

Har fått grattishälsningar på både sms och Facebook idag.
Fick även en video från Fam Hultén som sjöng så fint för mig. :)
Känner mig riktigt firad och jag som "bara" fyller 39!!!

Nu ska jag ta en kaffe och njuta i solen...

Hipp Hurra för mig idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar