måndag 1 juli 2013

Svensk sommar

Moln, kallt, regn, moln, blåsigt, kallt, ösregn, åska, moln , kallt...
Och så liiite lite sol där emellan. Vår fantastiska svenska sommar.

Så fort solen inte skiner blir man rastlös och på dåligt humör.
Vi är otroligt beroende av sol. Inte så konstigt kanske.
Har det varit en lång vinter så behöver vi värmen , solen och energin den ger.
Men...varför fokuserar vi bara på solen. Kan man inte ha kul ändå?

Nu sitter jag här i shorts och linne. Fryser men tvingar mig själv att sitta ute. Det är ju för fan sommar!
Jag hoppas solen ska titta fram, bara en liten stund.

Är avis på min syrra med familj som är på Franska Rivieran och gottar sig. Och en annan syster som är på nån beach nånstans i USA. Usch!

Jag har varit och tränat. Körde mycket ben idag.
Och nu har jag ätit två kokta ägg och kvarg med proteinpulver och jordgubbar. Det funkade. Nu ska jag blir stark! :)


Nämen se på fanken. Just precis NU så kommer solen fram. Nu kan den värma mig en stund innan nästa stora moln dyker upp.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar