onsdag 17 juli 2013

Varmt

Startade dagen med att bjuda min vän Ingela på frukost ute på trädäcket. Mys! (Tack Ingela för en väldigt trevlig kväll igår och en bra start på denna dagen ❤)

Vi satt och hängde i solen ett par timmar. Idag har det verkligen varit varmt ute.
Jag skrev även ihop fredagens krönika.

Med posten idag kom ett fint halsband från min älskade lillasyster i USA.
Hon är så omtänksam älskade Lina ❤

När Ingela hade åkt drog jag och tränade. Emma passade på att hälsa på kusin Meja och ta ett dopp i poolen.
Jag stannade kvar och tog en kaffe efter träningen.

Hem och lagade mat, vattnade blommor i trädgården, packade och fixade lite.
Vi hade tänkt åka in till stan och kolla lite vid FanZone men det kom annat emellan och Emma lekte med en kompis en stund.

Nu är jag tröttare än tröttast. Ett gymbesök tidigt imorgon bitti. Klockan ringer 7. Gääääsp!
Sista träningen på ett par dagar för imorgon fm kör vi mot Stockholm och underbara familjen Forslund.








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar