torsdag 4 juli 2013

Funderar...

Idag har jag haft en funderardag. Ni vet när man funderar på livet...saker man vill göra, saker man vill ändra på, saker man vill uppleva och händelser man vill slippa gå igenom.

Har känt mig lite gråtmild och deppig idag.
Och när det kändes som värst kom ett paket på posten.
Det var från min vän Lotta.
Hon måste ha känt på sig hur jag mådde idag.
Hur som helst så "räddade" hon min dag.
Inte bara för presenternas skull utan för att hon tänker på mig.
I paketet låg en supersnygg tröja och ett enormt fint halsband.
Lovely!













Jag är inte riktigt den som talar om när jag mår dåligt, är deppig eller bara känner mig allmänt låg. Jag försöker bara skaka av mig det. På med "fejksmajlet" och vill helst slippa fokus på mina problem.
Lyssnar hellre på andra och ger råd. Men ibland behöver jag oxå få prata av mig eller bara få lite omtanke. Så därför var det där paketet idag som pricken över i:et.


Nåt annat som gjorde min dag var ett biobesök med Sara.
Vi såg Camilla Läckbergs film,Tyskungen.
Den var bra!
Så kul att träffa Sara oxå. Det sker alldeles för sällan fast nu blir det två ggr på två dagar för dom kommer hit på lite fredagsmys imorgon.

Efter bion tog jag en pw för att rensa tankarna lite.
Sen har jag suttit och pratat en stund med ungdomarna.
Så nu känner jag mig lite gladare och jag hoppas att jag vaknar upp på ett strålande humör imorgon.

På tal om imorgon...glöm inte läsa min krönika.

Puss å gonatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar