torsdag 4 juli 2013

Ledsamt

Fick höra om en tjej som har hoppat framför tåget. Så ledsamt. Vilken tragisk och smärtsam död.

Idag går tankarna till min vän som valde att lämna livet förra sommaren.
Det gör fortfarande ont. Saknar han skratt. Har fortfarande inte raderat hans nummer i mobilen.
Svårt att ta farväl...

Idag är jag trött. Vill inte riktigt vakna. Inte Emma heller. Hon vaknade nyss.
Åskan höll mig vaken inatt. Jäklar vad det blixtrade och smällde.

Igår var det full rulle. Stan med min vän Helena. Lunch och shopping.
Hem och drog direkt till gymmet.
Köpte med pizza hem. Emma
och jag skulle dela. Eh...hon åt ganska mycket själv så jag fick nöja mig med resterna



Sen, hör och häpna, så klippte jag gräset. Tror minsann det var första gången i mitt liv.
Ja, ordföranden i gräskommittén är ju i princip handikappad för tillfället så då fick jag rycka in. Men det var ganska kul trots allt.



Sen bakade Emma och jag kladdkakemuffins , jag rensade lite bland mina kläder och så gjorde jag tipspromenad till 40-årsskivan som är på lördag.

Sen sov jag gott i några timmar tills åskan brakade loss.

Idag blir det en fika hos mamma, städ och plock och så ikväll bio med min vän Sara.

Imorgon är det krönika igen. Gissa vad den handlar om? Den svenska sommaren ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar