tisdag 23 juli 2013

Öland

Vi har haft en mycket trevlig eftermiddag och kväll på östra Öland tillsammans med fina vänner. Mats,Petra och deras härliga barn bor i Stockholm annars men har en stuga på Öland.
Otroligt rogivande och mysigt ställe.
Gott att äta och dricka och det är bara att erkänna att det nya livet inte började bra idag.
Men va fan, det är vara sommar några få månader om året.
Fick äran att smaka nyrökt flundra idag. Magiskt gott!


Nu ligger jag i sängen. Nöjd över en härlig kväll och att jag klarade att köra hela vägen hem utan att köra på ett rådjur. Dock var det ett som utmanade ödet och korsade min väg men jag såg honom i tid.
Likaså katten och haren som oxå envisades att springa över vägen just precis när jag kom.
Måste erkänna att jag hellre kör bil dagtid än kväll.

Imorgon bitti ska vi upp tidigt för att köra mot Karlskrona och spendera dagen på Barnens gård.

Natti natt



























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar