tisdag 30 juli 2013

Målar om

Ja vad har jag gjort idag? Inte suttit still många minuter iallafall.
Städning,(dammat, dammsugit, torkat golv, städat toaletterna) rensning av Emmas garderob, flyttat ner vissa av hennes saker i källaren och gjort plats för skrivbord.

En tur till gymmet har jag hunnit med. Orkade dock inte så mkt. Men jag var ju där iallafall.

Jag har gjort chilibiffar som vi bjöd Gotte på som tack för hjälp av målning.
Han har hjälpt Micke att måla i Emmas rum. Dom har grundat väggen inför den härliga färgen rosa som ska på imorgon. Emmas val, såklart!


Gotte bjöd på glass till efterrätt.
( Tack ska du ha PG och tack för hjälpen )


Kvällen har varit väldigt soft.
Kan inte fatta hur jag kan vara så trött hela tiden. Ingen anmärkningsvärd tinnitus idag. Bara ett tryck i örat. Tycker jag hör mkt sämre numera.
Men men...lika glad är jag ändå för jag slipper vara yyyyyr. Na na nananana na na na na nanana

Imorgon ska jag luncha/fika med Patric på stan. Mys ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar