onsdag 31 augusti 2011

Värre än att föda barn...

Det tycker män att det är att vara förkyld ;) Nu ligger min man sjuk och jag tycker faktiskt lite synd om honom. Han är inte sjuk så ofta och klagar aldrig men när han är sjuk, oj, då är han sjuk. Han ligger verkligen helt utslagen.

På tal om nå´t annat så sitter jag och lyssnar på mix megapol. Vet inte om jag gillar det nu längre när inte Adam är med. Adam ÄR ju mixmegapol. Adam o Gry.
Jag vet att jag har lätt för att "gnälla" innan jag har gett saker en chans så jag lyssnar väl ett tag till. Kanske ändrar mig.

Läste en sak på fb idag. Bra text.

"Ignorera aldrig någon som verkligen bryr sig om dig.
En vacker dag kommer du att inse att du har förlorat en diamant medan du var och samlade sten"

Nu ska jag rita en stund med min dotter och snart kommer mamsen förbi på en kaffe.

Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar