tisdag 2 augusti 2011

Kommentarer

Det är nu flera som har sagt att det inte går att kommentera på min blogg...Hm...vad kan ha blivit fel.
Maila mig gärna om ni vet hur jag åtgärdar det: malle_74@hotmail.com

Ikväll blir det pyssel o fix inför stundande bröllop. Nina kommer hit och vi ska spendera kvällen tillsammans.
Men ikväll SKA jag hoppa i säng tidigt. Förhoppningsvis kan min huvudvärk släppa. För lite sömn o för mkt grubbel=huvudvärk.

Iiioouuu...det luktar bajs här hemma. Undrar då oroligt...har min dotter blöja på sig eller har jag en korv liggandes nära mig?? Hehhe Måste nog gå på bajsjakt!

Grattis grattis till söta lilla Amanda ( min syster ) som fyller 17 år idag. PUSS


En fråga till alla er som läser. Jag har förstått att det förekommer mkt skitsnack på arbetsplatser. Tycker ni att det är ok? Snackar ni skit om era arbetskamrater?
Och om ni hör någon tala illa om nå´n eller håller på med personangrepp,talar ni om för den personen att hon/han gör fel då?
Det är yttrandefrihet i Sverige, absolut, men är det ok att skriva vad som helst på facebook?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar