tisdag 30 augusti 2011

Sakta men säkert ...

... går jag upp igen. Tappade ett par kg nu när jag var som mest sjuk och knappt fick i mig någon mat men som sagt...det har jag ätit igen nu. Är för fanken MER hungrig nu än jag var innan?!

Jag är piggare, har bara hostan kvar. Kan känna av sviter i nacken och axeln än. Viruset satte sig i nacken och vandrade neråt. Har svårt att äta tabletterna jag fick för det, jag blir så yr och dåsig. En billig men obehaglig fylla. :)
Men det går nog över, är ju mer frisk än sjuk nu iaf :)
Men Emmis däremot är inte pigg. Hon hade hög feber här för en stund sedan och var ledsen och jättehängig. Nu har hon somnat och jag har svårt att slappna av. Springer in till henne hela tiden och kollar henne. Läskigt med hög feber och vi känner verkligen inte igen vår lilla tjej.
Så svårt att veta om hon har ont nå´nstans?!

Mannen i huset har oxå dragit på sig en förkylning och nyser si så där en 20 ggr i timmen. Nu är det hans tur...

Det är sommarens fel. För lite sol. Vi måste helt enkelt boka en solsemester, annars kommer vi nysa och fräsa hela vintern :)

Undra om jag skulle chocka min kropp med en powerwalk?
Ja, jag tror faktiskt jag gör att...

Hej hopp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar