torsdag 11 augusti 2011

Kalmar stadsfest

Oj, vad folk det var i city idag. Känns som det var mer än tidigare stadsfester. Hade velat se Jay Smith men hans uppträdande var inställt, han var sjuk...likaså Swingfly. Segt med tanke på att det var dom jag ville se.
Sandra Nielsen var istället...kräkvarning!
Äh, jag tror fanken jag börjar bli gammal. Blir nervös av allt stim, stoj och alla männsikor. Iaf i nyktert tillstånd hehehe
Det var skillnad förr på den tiden det var Kalmar dansar och ler. Då var det fullt ös kan man sä :)
Jäklar vad kul man hade då. Helt sjukt att det är typ 20 år sedan men jag minns det som igår.

Jag är heeeelt slut i både kropp o knopp. Blir sängen, typ NU.
Jag känner mig lite låg idag. Hade samtal med ortopeden o arbetsterapeut idag och det såg inte ljust ut för min hand :(
Nya läkartider inbokade. Kul...NOT!
Jag har förstått att nå´t är riktigt fel med tanke på att jag inte har någon kraft i tummen, kan inte komma emot med nå´t i handflatan runt såret för det gör sjukt ont, är svullen och hård brevid såret, är öm, har ont från tummen och upp en bit på handleden och nu är jag riktigt riktigt less på detta!
Men jag ska lägga mig nu och vakna upp pigg och glad imorgon. I morgon blir det en dag med bröllopsfix.
På lördag vankas det bröllop för våra goa vänner Nina och Christian. Underbart, jag längtar!

Natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar