fredag 26 augusti 2011

H&M

Hemkommen efter en trevlig morgon på H&M. Det bjöds på frukost, fralla o kaffe och så bra erbjudande. I dag blev det Emma o Micke som får lite nytt till garderoben. :) Fick åka lillsyrrans nyinköpta bil oxå. Wroooom!

Trodde inte jag skulle komma i väg i morse. Min natt har varit hemsk. Frös som fanken när jag skulle lägga mig igår efter att mams o paps hade gått hem.
Frös så jag skakade och hade ont i kroppen. Trots täcke och en tjock filt på mig så frös jag. Har vaknat flera ggr i natt av frossa eller svettningar och hemsk hosta. Och när jag steg upp i morse kände jag mig inte alls pigg. Halsont, trött o matt.
Men jag överlevde shoppingen iaf. :)
Tror det är tonåringarna som har smittat mig. Dom har legat sjuka här hemma i veckan. Förkylda, febriga och med en riktigt otäck hosta.
Men panodil o vila gör nog susen.

Nu blir det thé med honung och sen soffan eller sängen. Myskläderna är redan på.
Gutt! Och det bästa av allt är att min man är ledig...

Sova, sova, säng, säng,säng...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar