fredag 12 augusti 2011

I morgon gäller det

Ja, då ska vi se om vi lyckas med vår roll som värdpar, toastmaster/madam-uppgift. I morgon gifter sig våra älskade vänner. Nu ska dom bli herr o fru Hultén och leva lyckliga i alla sina da´r. ;)
Jag är säker på att det kommer bli en grym fest. Det kan helt enkelt inte misslyckas med alla dom gästerna.
Lite nervös är jag allt men jag tror vi har läget under kontroll.

Är mer nervös för min son som snart landar på Cypern.
Jag är trött men kan inte lägga mig förrän han har hört av sig.

Just nu önskar jag att jag hade varit inne på stortorget o sett Veronica Maggio. Hon är grym!
Såg henne för några år sedan då hon var förband åt Lena Ph och Orup. Hon var bra redan då.

Tror jag ska krypa ner och läsa och försöka skingra tankarna lite.
Min hjärna går på högvarv.

Natti natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar