söndag 7 augusti 2011

Bartömning

Bartömning på Strand blir man aldrig för gammal för hehehe Idag ska Sara, jag och ett par tjejer till dit. Vi ska käka middag, lyssna på livemusik, dansa och ha kul.
Lite segt väder bara men jag känner på mig att det kommer spricka upp och vi kan nog ha kul ändå även om det regnar :)

Tror jag måste ta mig en powernap innan bara för jag är trött idag efter en halvjobbig natt. Kunde inte sova!!! Vaknade av regnet o sen hade jag svårt att somna om. Segt! Hatar verkligen att bara ligga och vända och vrida. Tankar som maler...det funkar inte att lösa problem mitt inatten när man är trött som ett jon.
Och inte funkar hjärnan nästa dag heller för då är man ett megatrött jon. Och sover man mitt på dagen så kan man inte somna på kvällen.
Moment 22!

Nähe...kaffedax!

Ha en trevlig söndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar