måndag 22 augusti 2011

Rastlös själ

Ja för mig som är en rastlös själ och som alltid vill att det ska hända nå´t så passar det perfekt att det rullar in inbjudningar och tillställningar. Synd bara att en del saker krockar :/

Denna veckan är det även läkarbesök och tid hos arbetsterapeut.
Storhandling, stadsbesök för att köpa nytt till Emmas höstgarderob, fixa födelsedagspresenter + lite annat på schemat. Pjuuh!
Jag kan bli stressad när jag har nå´t inbokat varje dag men om jag INTE har nå´t inbokat så blir jag stressad över det. Rastlös som sagt.
MEN jag har blivit bättre av att lära mig njuta av vardagen och lugnet. Bara det inte blir för mkt tristess så går det bra :)

Jag är komplicerad, jag erkänner det. Ingen idé att försöka hymla med att jag nästan aldrig är nöjd hehehe.

Snart är det dax att hämta Emma på dagis. Första dagen efter lång ledighet. Gick hur bra som helst vid lämning OCH...hon var utan blöja :)

Nähe...dax att börja beta av to do-listan.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar