söndag 28 augusti 2011

Djungelboken

Baloo och Mowgli är stora favoriter här hemma just nu för lilla Emma.
Det känns helt ok för det tycker jag oxå är kul att titta på.
Det är så härligt att se henne kolla på filmer nu och att hon verkligen skrattar och tycker saker är kul. Hon har så´n humor.
Och när det händer nå´t spännande så kan man höra henne säga: Åh neej!
Hon lever sig verkligen in i filmen.

Söndag idag, tredje dagen som jag är sängliggande. När ska detta gå över?
Idag har jag iaf fått aptiten tillbaka och fått i mig både frukost och lunch så det kanske är på väg att vända nu. Hoppas det. Vore ju synd om jag skulle hosta sönder mina lungor!!!

Kaffe och försöka piggna till lite. Nu ska mannen till jobbet så jag måste hålla ställningarna här hemma.
Blir en soft söndag. Soft är mitt nya liv :)

Var nöjd med allt som livet ger
Och allting som du kring dig ser
Glöm bort bekymmer, sorger och besvär







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar