lördag 6 augusti 2011

Takida/Europe

Vilken rolig kväll det var igår. Picknick med många goa vänner, mycket skratt, bra musik, en liten pubrunda...En kväll med högsta betyg ifrån mig!

Kan inte bestämma mig om Takida eller Europe var bäst. Båda var väldigt bra men jag väljer nog Europe ändå. Visserligen körde dom en hel del nya låtar som jag aldrig hade hört men se´n kom Carrie, Supersticious, Rock the night, The final countdown. Nostalgitripp deluxe! Eftersom jag har svårt att klappa händerna med min "onda" hand så fick jag istället hoppa, studsa o headbanga för att visa min entusiasm :)(det känns i kroppen idag)
Joey Tempest (Joakim Larsson) såg verkligen ut att stormtrivas på scen och hade ett stort leende hela tiden.
Det var verkligen värt varenda öre igår. 415.- är inte mkt för en konsert med två så bra band.

Hela kvällen var en så´n där rolig o bra kväll som man kommer ha i minnet länge. Lovely!

Idag blir en ganska så soft dag. Tror minsann att min man är lite bakis. Mooohaaaa! Så skönt att det inte är jag :)

Lillasyster "Mandy" ska fira sin 17-årsdag idag. Så vi laddar för lite kalas och sen kör vi en lugn hemmakväll.

Imorgon ska Sara , jag o några till upp till Borgholm, käka, umgås och bara ha allmänt trevligt!

Just nu känner jag mig nöjd med livet. Det är härligt! Bitterfittan i mig har tagit en paus. Nu är det positiva Mallan som tagit över. Bäst att njuta så länge det varar.

Puss hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar