onsdag 3 augusti 2011

Stolt...

...över mig själv. Gjorde något idag som gick bra o jag är stolt över mig själv.
Bra Malla ( klappar mig själv på axeln ) ...berättar här så småningom :)

Idag har jag lunchat med min man på sta´n, uträttat ärenden och lite annat fix. Emma har varit hos mormor. Hon älskar att vara där. Så klart hon gör, mormor skämmer ju bort en hel del. Hm... Hur ska vi klara oss nu när mormor flyttar till sta´n? OGILLAS!

I dag fick jag ett samtal och en förfrågan om jag var intresserad av att vara stödfamilj åt ett litet barn.
Jag har jobbat som det innan, både som kontaktperson och varit stödfamilj och jag tycker det är ett givande "jobb".
Eftersom jag ska plugga lite i höst så skulle det passa mig perfekt.
Vi får se hur det blir men jag är intresserad iaf och jag känner mig hedrad över att ha fått förfrågan.

Känner mig trött i huvudet...har haft en molnande värk i flera dagar nu som vägrar ge med sig.
Stressad kanske...har för mkt i huvudet helt enkelt. Bröllopsfix och kommande bröllop med allt vad det innebär, studier, min hand som inte är återställd och en hel del annat som gnager.

Men det löser sig :)

Nu kaffe på den inglasade altanen och ägna mig lite åt bröllopsfix.

Puss hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar