måndag 8 augusti 2011

Dagen efter

I dag är det dagen efter en väldigt rolig och lyckad kväll på Strand.
Partajade med Holms. För många är han nog mest känd som Big Brother Tobbe, för mig är han profilen Holms på rekatochklart. (smygreklam) En blogg jag läser dagligen. Man behöver inte vara sportintresserad för att läsa denna bloggen. Holms är en sjuk människa, antingen älskar man honom eller så hatar man honom. Jag gör båda delarna :)
Han är en skön kille, lite sunkig var han dock allt igår när han drev runt i sin otvättade OnePiece dress (ja...jag vet, den tar 5 da´r att torka hehe ).
Vi hade en lång och intensiv diskussion igår om män, kvinnor och otrohetsgenen. Jag orkar inte dra det här men Holms gjorde mig så irriterad så smockan hängde i luften ,om man sä :)

Men oj vad trevligt och kul det var igår. Många härliga människor, både gamla o nya bekantskaper, god mat, bra band och helt enkelt en väldigt lyckad kväll.
Känns som att det var sista bra festen den här sommaren. PANIK! Sommaren är snart över. Vi går mot höst. Hur är det möjligt? Vart tog sommaren vägen?

Nää nu får jag ta tag i mitt liv och göra nå´n nytta!


Tjing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar