fredag 29 juli 2011

Vänner

Jag kan bli alldeles varm i hjärtat när jag tänker på alla fina vänner jag har runt mig. En del är nyfunna och en del har funnits där ett tag, jag har bara inte insett förrän NU vilka genuint fina vänner jag har. En del vänner försvinner andra växer starkare.

Det är underbart att ha vänner runt sig. Vänner som finns där när man behöver nå´n att luta sig emot, att hålla i hand när det är tufft, som tröstar när man är ledsen, som man kan prata om allt med, en vän man kan lita på och vara trygg med och som man kan skratta och ha kul ihop med.
Jag är lyckligt lottad för jag har så´na vänner!

(är nog minsann lite sentimental av vinet hehe)


Har haft en mysig kväll med lillsyrran. Vi har suttit på den inglasade altanen, lyssnat på regnet, druckit vin och ätit pizza. Fixat lite med bilder och planerat en ev Sthlms tripp.

Nu ska jag hoppa i säng.

Tack o gonatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar