söndag 31 juli 2011

SOL

Det ska verkligen bli sol i veckan. Helt underbart ju. Skönt att ha SEMESTER!
Imorgon ska vi till Drag för lek, bus o fika.
Emma ska äntligen få träffa sin vän Noah igen. Det var alldeles för länge sedan.

Idag fick jag ett samtal som gjorde mig rikitgt irriterad...men sen...näe, jag valde att inte lägga onödig energi på det.
Tycker synd om en del patetiska männsikor som uppenbarligen inte har något liv utan måste sitta o leta fel och störa sig på andra för att ha nå´t att göra. Tragiskt!

I morgon är en ny vecka. En vecka som är fullbokad, som vanligt hehehe. Måste se till att få en tid med en instruktör på Malkars som kan lägga upp ett bra program så att jag kan träna upp min hand. Måste även kolla med arbetsterapeauten vad jag får och inte får göra.

Nähe, nu har ungdomarna plockat in kvällsfika och så ska vi sätta igång filmen igen som vi har pausat :)


Note to self: Ringa chefen, ortopeden och arbetsterapeuten imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar