fredag 15 juli 2011

Hurra hurra hurra...

...JAG fyller år idag! Grattis Mallan...tack tack :)

Oj vilka mysiga och roliga dagar vi har haft med våra fina vänner från Sthlm. Matte, Lotta och deras fina grabbar Kalle o Mille har varit här sedan i Tisdags. Dom åkte vid lunch idag. Vi har haft så kul. Känner mig lyckligt lottad över att ha så fina vänner! Känns så tom här hemma nu när dom har åkt :(

När dom hade åkt i dag åkte jag in och mötte upp en annan fin vän, Sara o lille Theo. Dom bjöd Emma o mig på kinabuffé på Ming. Mumsigt värre.

Nu sitter jag och softar. Patric är med tjejen, Micke jobbar o Emma sover. Jag är sjukt trött. Har varit en händelserik vecka och vi har suttit upp långt in på natten och babblat. Nu kommer tröttheten i kapp.
I morgon blir det lite kalas här hemma. Inte mkt att fira att man blir äldre egentligen men alltid kul med lite kalas/tillställning :)

Gud vad jag känner mig glad och lycklig...ville bara säga det :)

Puss hej o trevlig helg!


Skickar en tanke o kram till DIG min vän som fick en efterlängtad bebbe idag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar