tisdag 26 juli 2011

Aaaatjhoooo!

Snörvel, snörvel och hostelihost. Åkt på en liten förkylning. Har varit riktigt trött och seg idag och mest bara slappat o vilat. Men tog en tur till lekplatsen med Emma där vi mötte upp Josse med barnen samt mamma.
Lek, bus, babbel och fika, perfekt!
Svärmor tittade även förbi en runda.

Nu sitter jag o tittar på Allsång på Skansen och är allmänt uttråkad. Känner mig lite deppig idag...?! Kanske beror på att jag är trött. Vaknar säkert på en bättre sida imorgon :)

Ska in till stan imorgon o luncha med en vän och så ska jag till Malkars och skaffa träningskort. Har gått upp 3-4 kg...dom ska bort! Bort, bort, bort! :)
Är svårt att inte gå upp på sommaren, grillat, snacks, vin, öl...Hua!
Jag känner mig kraftigt ur form. ( känns jävligt onödigt att jag precis har ätit chips o dipp ) Måste börja röra på mig igen. Är ju helt "slapp".
Kanske ska börja med att cykla in till stan imorg? Mmm...kanske, om det inte blåser :)

Nu ska jag lägga min dotter. Hon står här brevid med min i-Phone och har lyckats låsa upp den och leta sig fram till spelet Angry birds som hon gillar. Hm...för smart för sitt eget bästa!

Trevlig kväll önskar en förslappad Malla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar