onsdag 6 juli 2011

Hm...

Blev ingen film...fastnade vid datorn. Har surfat runt lite, varit inne på bloggar, facebook och lite. Känner mig lite smått irriterad. En del, nämner inga namn, försöker framstå som bra förälder och smutskastar andra om hur dom uppfostrar sina barn sen har dom NOLL koll på sina egna.

Jag är inte världens bästa förälder...långt ifrån. Jag har brister och jag gör fel men jag har en bra relation till min son. Vi pratar ofta och mycket med varandra och jag tror han berättar det mesta för mig. Allt lär jag väl aldrig få veta och vill nog inte veta heller.
Jag vill lita på honom och så länge han inte missbrukar mitt förtroende så tänker jag inte misstro honom utan litar på att det han säger och gör är sant.
Tillit och respekt är viktigt.

Om mindre än ett år är han myndig...åh herre gud, då har mamsen inte mycket att säga till om :) Men jag hoppas att vi alltid kommer ha bra kontakt och alltid kunna prata om allt med varandra.
Min älskade lille son som inte är så "liten" längre.

Nähe...nu måste jag ringa och kolla vad han gör bara för det... :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar