söndag 31 juli 2011

Jag hade rätt

Jag sa (skrev) ju igår att jag kände på mig att det skulle bli en bra kväll. Det blev det. Var längesedan jag skrattade så mkt. Underbart! Och det bästa är att vi ska träffa Sara & Patrik på fredag oxå. Picknick och konsert med Takida/Europe. Mys! Är några fler som ska med oxå och jag tror det kommer att bli en superbra kväll.

Nu kom vi nyss hem efter lunch hemma hos fam. Hultén. Vi har haft lite bröllopsplanering. Det kommer bli så bra och jag känner på mig att det kommer bli en av de roligaste bröllopsfester jag har varit på.
Känner mig lite nervös inför vårt uppdrag som värdpar/toastmaster-madam. Men det kommer säkert att gå bra :)

Idag blir det mys med ungdomarna som är hemma. Skönt att ha fått hem sonen välbehållen :)

Är så stolt över min dotter som kör blöjfritt nästan hela tiden nu. Visst händer det en o annan olycka men det får man ju räkna med.
Hoppas på att kunna slippa blöjorna när dagis börjar.

Dagis ja...snart är det dags för dagis igen. Slut på ledigheten och tillbaka till verkligheten och den trista vardagen :/

MEN...nu njuter vi av SOLEN som äntligen hittat till Kalmar :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar