onsdag 20 juli 2011

Det går undan

Ja, sommaren bara flyger iväg, dagarna likaså. Jag hinner ingenting. Fullt upp hela tiden.
I måndags var jag med mina fina barn på stan och käkade lunch sen blev det en lugn kväll. I går körde vi en soft dag i trädgården, var ju sol EN dag iaf :) Sen var Emma hos sin mormor medan jag var iväg o uträttade några ärenden. Även igår var det en lugn kväll. Hämtmat och allsång på skansen :)
Idag har vi varit på Leo´s lekland. Emmas mormor var oxå med. Tror vi hade roligare än Emma emellanåt, rutchkana o studsmatta , wiiihooo, hehe. Träffade även på Ramona o barn där. Trevligt! :)

Nu är det soffhäng och film en stund innan vi ska till fam. Hultén/Andersson på middag.

Vart är det fina vädret? Vad hände med sommaren? Jag vill ha sol o värme. Jag behöver lite energi. Tycker man blir trött , slö och gnällig av detta vädret. Bläää!
Vill hitta en billig resa utomlands. Hur ska man orka med hela hösten, vintern med kyla o mörker om man inte få lapa i sig massa sol?

Känner mig gnällig men jag är less på svenska sommaren...HUA!
Tur att man har lite grejer att se fram emot.
I helgen blir det Sthlms besök. Micke o Gittan med goa tjejerna Nellie o Nova. Mys!
På söndag drar vi och hälsar på Mats o Petra och fina tjejerna Rebecca o Alexandra som är nere från Sthlm i sin stuga på Öland. Vi ska bo där över natten. Trevligt!
Men som sagt...allt hade varit mycket roligare om det hade varit SOL!!!

Nähe...powernap!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar