fredag 22 juli 2011

Blixtrar o dunder

Ja det var det inatt minsann och det är det även i mitt huvuvd idag.
Aj! Huvudvärk deluxe, ont ända ner i nacken.
Blir en vilodag.
Ikväll kommer nästa gäng från Sthlm som ska sova här i helgen. Mys!
Är inget superfint väder men det går ändå att sitta och mysa på den inglasade altanen med massa tända ljus.
Vet inte vad vi hittar på imorgon. En tripp till stan eller modehuset kanske?!
Vi får se helt enkelt.


Nähe, lite kaffe vore kanske inte fel. Klockan är över 9 och Emma snarkar fortfarande på för fullt. En riktig tröttis det där.
Jag hade oxå velat sova vidare, men katten var hungrig och det visade han genom att bita mig i tån. Så det var bara att gå upp :)


Ikväll kommer min älskade son hem. Han har varit på "vilohem" på Öland. Han behövde vila upp sig efter pärsen förra helgen och ta det lite lugnt.
Jg kan fortfarande inte riktigt släppa det som hände. En mamma som jag inte känner sedan tidigare, men vet vem hon är, skrev till mig och berättade att hon hade råkat ut för samma sak med sin son.
Det gjorde mig så glad att hon hörde av sig. Hon läste min blogg, kul!
Jag känner mig hur el hur fortfarande som en värdelös mamma och kommer ha svårt att släppa detta på väldigt länge :/
Det var så läskigt att få det där samtalet mitt i natten och smärtan i hjärtat att se sitt barn ligga så där går inte få bort.
Hua!
Sen när Patric är vuxen och kanske har egna barn att oroa sig för...då ska vi börja om med Emma. *suck*


Men men...det är långt kvar till dess.
Nu har lilla Emma vaknat så nu ska vi njuta av en mysig frukost tillsammans.
Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar