måndag 25 juli 2011

SOL, jiihoooo!

Äntligen sol, underbart, NJUTER!

Har haft en toppen helg som vi har spenderat med goa och trevliga vänner. Först fam. Gunnarzon från Sthlm som kom i fredags eftermiddag. Vi körde mys här hemma med gott att äta och dricka och tog även en tur in till sta´n.
I går när dom drog vidare så åkte vi till ett par andra vänner från Sthlm som är i sin stuga på Öland. Vi har sovit där i natt och det var en trevlig kväll med mycket skratt. Härligt!

Nu har vi träffat tre Sthlms familjer på kort tid. Fina vänner som vi har väldigt kul med. Alla dom är en av anledningarna till att jag vill flytta till Sthlm. (...och vem vet hihi )

Två av familjerna som vi har träffat nu ska till Thailand i höst/vinter och vi är oxå sugna.
Ikväll ska jag kolla resa.

Resten av dagen spenderar vi här hemma. Plock o fix både inomhus och i trädgården.
Jag känner mig trött och lite små krasslig. Började i går morse då jag vaknade med svullna ögon och täppt i näsan. Märkte inte av att så mkt mer sen igår men nu känner jag mig trött och "täppan" är tillbaka.
Men lite sol ska nog göra susen, sååååå inte slösa tid på att vara inne. Nähe, ut o lapa sol.

Bye bye! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar