lördag 30 juli 2011

Vaknar...

...med huvudvärk IGEN. Vad är det för fel? Har haft huvudvärk i flera dagar nu som inte vill släppa. Känner mig lite småförkyld men va fanken, kan inte skiten bryta ut i såfall så man kan bli bättre sen?!


Härligt att vakna upp med ont i huvudet och sen titta ut o se en grå himmel och regn som hänger i luften.
Funderar på att gå ner i källaren, gapskrika rakt ut och sparka på några kartonger, det brukar funka.
Känner mig lite småirriterad och det liksom kryper i kroppen. Jag är nära ett utbrott. Och då har jag ändå inte PMS. Scary!
Äh...jag tror det är det här jäkla vädret som gör en trött och irriterad. Och sen har vi ett kök som "hänger" över oss och som aldrig tycks vilja bli klart. Samt en hel del annat att göra.

Äh...på med fejksmilet, två panodil i kroppen och så KAFFE. Det tror jag kan göra susen.
Blir ju bjuden på middag ikväll och får umgås med trevliga vänner så vad gnäller jag för egentligen?
Sara kom som en räddande ängel och bjöd in till samkväm ikväll. Tack Sara. Du vet precis vad jag behöver :)
Umgås, skratta, babbla, sitta vid ett dukat bord och "bara få vara". Underbart!

Dagen började inte bra men jag känner på mig att den kommer sluta desto bättre :)

Ha en trevlig lördag vänner och vad det gäller vädret så har jag beställt sol i nästa vecka så HÅLL UT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar