fredag 29 juli 2011

Huvudvärk

Har haft huvudvärk i flera dagar nu och allmänt seg. Och jag vet vad det är (ursäkta svordomen som kommer NU)det är det här JÄVLA piss vädret. Idag känner jag mig lipfärdig. Jag vill ha sol.
Tittar på väderprognos och vad händer imorgon tro? Jo vi får regn...hörde ni, REGN!
Visst är det underbart?!
Jag säger som min kompis Nina alltid säger, BAJS!

Jahopp...igår var det som sagt dåligt väder så vi körde ju lite fixa grejer och var iväg hela dagen. Kvällen var soft, jag hade huvudvärk. Fixade lite smågrejer till bröllopet som börjar närma sig.
Idag...vad gör vi idag? Handling på Maxi, åh vad kul, städa, ännu roligare - jag typ jublar. Suck!
Men jag ska in till Malkars iaf och fixa kort, sket i det igår och så fick jag precis sms från en vän som kommer och hälsar på. Det är iallafall trevligt! :)

Ikväll kommer syrran hit o vi ska dricka vin och umgås lite.
Jag är sällskapssjuk :)

Nähe...frukost nu och så titta ut på det häääärliga regnet som smattrar utanför (IRONISK)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar